Sunteti de acord cu urmatoarele : operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din: achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre dvs. si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul nostru. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii acestuia nu pot fi facuti nici material nici sub alta forma, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus mentionate.
Acest site este detinut si operat de catre SC. Best Nutrition SRL. CUI: RO25342360!
Elemente din continutul sitului – elemente de grafica Web, scripturi, programe, baze de date, texte, poze, continute de site-ul - www.scitecshop.ro, precum si denumirea acestuia, sunt marci inregistrate in proprietatea SC. BEST NUTRITION SRL si sunt aparate de Legea nr.8 din 14 martie 1996, privind protectia drepturilor de autor si drepturile conexe, astfel nu pot fi preluate, copiate sau folosite fara acordul scris al proprietarului.
Valoarea maxima a obligatiilor Societatii, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor/ (produselor), incasate de Societate de la clientul respectiv. Dupa expedierea produselor, clientul are drept de retur 14 zile calendaristice, conform Legea OUG 34/2014, de la receptia produsului. DOAR pentru produsele sigilate vor fi returnati banii.
COSTURILE de retur sunt suportate de catre client.
@Formular de retur
In cazul in care a fost trimis din greseala un alt produs in loc de produsul comandat, pe baza comenzii inregistrate la noi si e-mail-ul dvs.-tra, vom schimba produsul, doar in “ambalaj original si sigilat de fabrica”!
Termenul de livrare al produselor cumparate de la societatea noastra, in mod normal se incadreaza intre 4 zile si 7 zile, din momentul inregistrarii comenzii pe serverul nostru.
Orice tentativa de acces neautorizat la site si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre companie si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.